Future – Karate Chop (Remix) (Feat. Lil Wayne)

Video clip Score: four / 5

  • By Tommie Green, April 26, 2014 @ 2:42 am

    Georgia is NOT east coast rap, ATL is southern chunk town, have several
    seats, dumb female

  • By John McLelland, April 26, 2014 @ 3:23 am

    Check out this video on YouTube:

  • By Bubble Diamondz, April 26, 2014 @ 3:30 am

    “pull up in that new ‘rarai” love this song

  • By Kai Jusu, April 26, 2014 @ 4:25 am

    some times u just have to cut lose

  • By LaDaesha payne, April 26, 2014 @ 5:04 am

    haha this my song////

  • By Angelica Carrillo, April 26, 2014 @ 5:12 am

    Thgt. you would like this song…

  • By 5u54, April 26, 2014 @ 5:23 am

    This grown on me

  • By Killcard69, April 26, 2014 @ 5:45 am

    You smell like shit I bet fat boy

  • By John Bull, April 26, 2014 @ 6:26 am

    Is this music? What is this garbage??? Is this hip-hop?

  • By L'ilReezyMan, April 26, 2014 @ 7:12 am

    Gota plana marawana

  • By JetScreamerJr, April 26, 2014 @ 7:45 am

    Why aren’t there any videos for this cut?

  • By Dawayne Britt, April 26, 2014 @ 7:52 am

    This sucks, it only sales because of the beat

  • By montrondj, April 26, 2014 @ 7:58 am

    I love this song!!! 3

  • By cmorebucks01, April 26, 2014 @ 8:07 am

    Future super WackkK i don’t fuck with him like 3ks

  • By Replexity, April 26, 2014 @ 8:29 am

    I fuckin hate lil Wayne’s punk ass

  • By javi723, April 26, 2014 @ 9:13 am

    lol there is the Georgia Coast, where sugar and cotton plantations thrived

  • By commandershadebetter, April 26, 2014 @ 9:55 am

    Aren’t Future and Lil Wayne both from the east coast? Ok, I guess Lil Wayne
    is from the gulf coast

  • By steven powell, April 26, 2014 @ 10:11 am

    future is not from memphis you dumb ass lol i know his dad
    personally……….

  • By jaylagaines03, April 26, 2014 @ 10:23 am

    My song

  • By 07HyDeph, April 26, 2014 @ 10:43 am

    This lyrics are terrible flow is weak. The hook is nice tho. and the track
    tight. Wayne’s verse is dope tho.

  • By jo anne hodnett, April 26, 2014 @ 11:05 am

    Yall dont know anything,I was the one to write this song! Wrote this shit
    in 2 hours!!!!!’

  • By pinnykraze, April 26, 2014 @ 12:04 pm

    What’s this . I gave my opinion and some YouTube wannabe tuff guys start
    runnin’ their stink ass lips. STFU!!!

  • By Vernon Williams, April 26, 2014 @ 1:00 pm

    West side nigga

  • By smoofy94, April 26, 2014 @ 1:30 pm

    I think it’s trying to communicate with us…from the planet Shitformusic.

  • By Titan Willis, April 26, 2014 @ 2:15 pm

    Y’all niggas stuipid if u don’t like this song

Other Links to this Post